måndag, augusti 10, 2009

Tillbaka...

...i vardagen igen. Det känns verkligen helt okej. Är otroligt nöjd med semestern på alla sätt och vis. Nu är det gött att vara tillbaka och framförallt var det en underbar känsla att fira gudtjänst på vanligt sätt igen igår. Mest nöjd från veckorna som gått är jag kanske över det faktum att jag slutat att vara en badkruka. En dag på Öland fick jag nog och bara gick i det kalla vattnet. Sedan dess är inget sig likt (okej, kanske en liten överdrift). De senaste tre dagarna i Stockholm har jag badat, badat och badat.

Jag är kategorisk men jag kan ändra mig.

Snart kommer mera här. Bland annat lite tips från sommarens bokskörd.

2 Comments:

Blogger Svante said...

Åh så trevligt att få återse dina inlägg i RSS-flödet. Tänkte så sent som för 1 timme sedan "Var är inläggen från jullans egentligen?" och direkt får jag svar på tal :)

2:22 em  
Anonymous Anonym said...

Så härligt att du nu tycker att badning är en fin fin sak!!!
kram

7:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home