onsdag, april 15, 2009

musik

1. Igår hade Ella "release" för sin personvalskampanj. Detta innebar att jag fick lyssna på Jonathan Johansson live på Hotell Anglais. Ljudet var kass men jag njöt ändå. Jonathan vid Stureplan kändes inte som en helt given kombination. Men å andra sidan är ju inte Jullan och Stureplan det heller :).


2. Köpte ny "att-ha-på-jobbet-musik" idag. The Welcome Wagon. Har tidigare fått tips om skivan från jag tror både Isa, Junan och Jenny men idag slog jag äntligen till. Har en stark känsla av att jag verkligen inte kommer att ångra mig. Sufjan Stevens har producerat skivan och bara bilderna i omslaget är värt ett köp. Som segertoner. Och ändå inte alls.

1 Comments:

Anonymous Isa said...

Gött att du äntligen slagit till på welcome to the welcome wagon. Visst är den fantastisk?? Och som du säger...bara omslaget är värt ett köp.

10:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home