måndag, oktober 27, 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Lydia och då får man väl "lyda" och hänga på. Det hela går ut på att man ska berätta sju saker om sig själv och sen be andra göra samma sak. Så vad säger exempelvis Linda, Maria och Matilda?



1. Jag äter i princip alla måltider som intas hemma iklädd ett storblommigt förkläde. Har på allvar övervägt att köpa ett förkläde för användning när matlådor intas i lunchrummet på jobbet.



2. Jag visste vad alla ministrar i regeringen hette samt vilket parti de kom från dagen efter regeringsförklaringen 1991 (helt av eget intresse). Ja, jag var ett konstigt barn.



3. Jag kan bli "tv-karaktärs-kär" ibland. Min största kärlek hittills är Matt i moralpredikantseriern Sjunde Himlen. Eftersom Matt ju var kristen kunde man liksom "släppa på" känslorna lite mer :)

4. När jag var liten trodde jag att man som kristen inte fick tro på att dinousaurier hade funnits.

5. Ett skåp i mitt kök består av alla räkningar och andra viktiga papper huller om buller.

6. Jag tycker fortfarande att Jamie Walters "Hold on" samt Hansons "Mmmbop" är bra låtar.

7. Jag gråter flera gånger i veckan. Främst vid läsning eller tv-tittande.