tisdag, november 08, 2005

Matlådepanik

Är inne i en riktig svacka när det gäller matlådor, dels för att jag äter samma saker typ jämt men också för att mat av någon konstig anledning kan vara väldigt god när dem läggs in i frysem men gräsligt äcklig när den sedan sak ätas. Tips på bra matlåde-mat mottages således mycket tacksamt!

Har nu varit på skolan 8 timmar och tyvker att det kan räcka nu även om jag har lite fler skolgrejer att ta tagi senare ikväll/natt men först ska jag bege mig på möte med Lokalavdelning centrum i Kristdemokraterna. Det brukar vara trevligt folk och gott fika :)

Hörde förresten ryktas om att en ny omgång av Bachelor börjat sändas på femman - helt utan min vetskap.. Illa!

Trevlig kväll!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jullan, det här är ju riktigt oroande! Till och med jag har noterat den nya omgången av Ungkarlen. Det var riktigt riktigt underhållande igår. Tårar, avhopp och tillbakakomst igen, tjejer som kallade varandra allsköns förnedrande ord under roscermonin intriger och en brud som typ blev seriöst dökär i ungkarlen och höll på att gå sönder när hon inte fick en ros under cermonin etc etc. Jag fastnade mot min vilja framför hela avsnittet (vilket iof sig kan ha att göra med att det sammaföll med tvätttiden - gör ju vad som helst för att slippa tvätta!). Nästa avsnitt skulle tydligen bli lika underhållande sa de....

8:50 fm  
Blogger Julia said...

OJOJ, och jag har fortfarande inte sett det... och ikväll blir det inte heller. Jag diggar för övrigt inte anonyma kommentarer så mycket, nu får jag ju fundera på vem min Bachelor-vän är!

9:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Sorry! Det är min tekoniska okunskap. Fattar inte hur det funkar med sånt. Hade angett "Partyfredag hela veckan" men något skumt hände(typ att jag råkade klicka i anonymous...) och så blev jag anonym istället....

10:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home