onsdag, oktober 26, 2005

24 augusti

I morse satt partisekreterarna i SVT:s morgonsoffa. Kristdemokraterna representerades av Göran Holmström, som ju är vice. Jag tycker att han ger ett grymt sympatiskt intryck. Det diggas! De diskuterade valet och verkade ha ganska trevligt! De fick också dra lott om vilken dag respektive parti får i rutan när valdagen börjar närma sig. Först ut blir kristdemokraterna så det är väl lika bra att boka in den 24:e augusti redan nu!

För övrigt kan jag meddela att jag igår på stadsdelsnämnden gick emot min inre övertygelse för partiets bästa ;) Förordade låga husbyggen på Södra Guldheden.

Nu ska jag bli bjuden på lunch av mina klasskompisar som tycker synd om mig för att jag inte visste om ett stipendie jag hade fått om jag bara hade sökt. De fick 10.000 var... så det är väl inte mer än rätt att de pröjsar!