onsdag, november 02, 2005

Varning?

Fem dagar utan något som helst politiskt möte. vad skönt tänkte jag men nu börjar det onekligen kännas lite tomt måste jag säga. Det innebär också att jag inte har några riktigt bra ursäkter för att inte stångas med att försöka formulera mitt uppsatsproblem, en sisådär 2 månader efter att det skulle ha blivit gjort :)

För övrigt skiner solen här i underbara Göteborg!

Har precis roat mig med att kolla på svaren från en enkät som Kyrkans tidning gjorde med över 400 riksdagskandidater inför valet 2002. (väldigt nödvändig sysselsättning) Skrämmande att inse att det finns kristdemokrater som dessutom sitter i riksdagen som då svarade att man tyckte att Sverige skulle ta emot FÄRRE flyktingar. Pust säger jag. Om du som jag diggar sånt så finns de två delarna här och här.

inne

Min familj!
vänner, även de som är ute och far
Min nya lånade dator
Sjunde Himlen inkl moralpredikningar, hur kan man inte älska denna serie?

ute

Göran Persson (kan inte någon bara ta dän honom?)
alla himla gör-om-mig och bantningsprogram