måndag, november 03, 2008

Veronica på Nalen

I fredags drog jag med mig Linda för konsert på Nalen. Hade aldrig varit där men måste säga att det var grymt att dela detta premiärögonblick med någon som också får rejäla pingströrelseassociationer och kände historiens vingslag...

Well, konserten då?

grymt bra helt enkelt. Maggio lät otroligt bra, musikerna likaså (underbart med stråkkvartett). Hon var precis så skönt kaxig som jag hade förväntat mig. Hoppas att inte nästa skiva dröjer för länge och att det således snart blir tillfälle för fler konserter för som hon själv sa hade hon gärna spelat längre men hade inte fler låtar att bjuda på...

2 Comments:

Blogger Linda said...

Bra att du drog med mej, säger jag; Linda.

1:28 em  
Blogger Julia said...

eller snarare så att du förbarmade dig över mig o följde med ;)

1:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home