onsdag, november 05, 2008

Just det.

- Jag är student igen. Fast bara sådär på fritiden. Känns iallafall riktigt kul än så länge. Var som att min hjärna verkligen had elängtat att sätta tänderna i lite kurslitteratur. Något som man iof kan göra även utan att vara inskriven på någon kurs men det blir liksom inte samma sak... Har börjat läsningen av "postmodern teologi - en introduktion". (som jag iof haft delar av på någon tidigare kurs)

- Jag har äntligen fått lite ekonomisk ersättning för alla de här sketans stölderna jag råkat ut för senaste året. Nu är jag dock orolig att jag slarvar bort utbetalningskortet innan pixen är i min hand...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Åh, va roligt att du hittat till min blogg. Och tack för dina fina ord, jag blev glad. Ha en jättebra dag du med! Kram / Lina

9:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home