fredag, september 26, 2008

Bloggsvacka

Mina trogna läsare noterar säkert den bloggsvacka jag befinner mig i. Lite för mycket jobb, allmänt snurr i tankarna och dåligt med inspiration. Men jag tänker icke ge upp. För jag är övertygad om att det vänder. Det gör det alltid.

* Noterar att Sten-Gunnar Hedin ska bli vakanspastor i Ryttargårdskyrkan i Linköping. Pingst FFS:s föreståndare går alltså från pingst till EFK. OJ. Mina spontana reflektioner kring detta är:

- Underbart med mindre fasta samfundsgränser.

Sen att jag tycker att Pingst gör en stor förlust när de förlorar Sten-Gunnar som talesperson det är en annan sak. Kommer liksom inte känna mig lika trygg när han slutar. (inte för att jag längre är medlem i Pingst men detta med det generella applåderandet av mindre fasta samfundsgränser borde ju påverka även känslan av vem jag blir representerad av).

- Vid eventuella stunder av höstdepp rekommenderas Veronica Maggio.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Själv kommer jag inte sakna honom, varför ? se min blogg. artikel
Våga se verkligheten och Hedin Swärd Roos och Israel

6:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home