måndag, september 08, 2008

Mitt liv just nu...

Jag är ju så dålig på att blogga ju. Men kanske att det vänder snart. Hoppas på det.

* Blev i fredags av med en två veckor lång förkylning. Igår kväll kom det dock en till. Så nu sitter jag här och känner mig rejält risig.

* Åker till Berlin ikväll. Har inte varit där sedan konfirmationsläger som 14-åring. Vi åker med jobbet och programmet är fullt. Önskar dock att jag hade känt mig piggare.

* Igår hade jag försenat kalas. Full lägenhet, vilket iof inte är så svårt när man har 28 kvadrat. Lite mer än 1 kvadrat var är inte så pjåkigt. Bjöd på 2 sorters bröd och 4 sorters kakor. Allt hembakat. Känner att jag kommit in i ett bra flow. Hoppas att det håller i sig. Men det är väl bara att ta tag i det.

* Fredagskvällen bestod av pannkaksgrillning i vanlig ordning. Jag kan säga som såhär att jag vet inte riktigt hur mitt liv var innan jag började med att tillbringa fredgskvällarna på detta sätt... Nog för att jag fortfarande ägnar mig åt alltför mycket navelskåderi, hur mycket måste det inte ha varit innan? Jag inser mitt beroende mer och mer.

* Tillbringade lördagen på en seriös fest på Lindholmen utanför Stora Essingen. Denna ö hyrs av St Clara kyrka och det kändes liksom i hela atmosfären. Tänk om man själv skulle få sprida lite av en sådan atmosfär. Det vore inte dumt alls det.

* Är superglad att Matilda flyttat från Göteborg till Stockholm. Nu finns det bara ett antal andra som borde följa hennes exempel...

1 Comments:

Blogger Daniel Sturesson said...

Så Matilda har svikit oss lantisar alltså :-) Jag tycker att fler borde flytta till skåne istället, här finns mer plats.

2:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home