fredag, juli 11, 2008

Min oas.

Oasen under den här veckan har helt klart varit Frälsis i Visby. Morgonbön, eftersnack och kvällsbön har jag besökt i ensamhet. Innan det varit dags för lite minglande (som dock varit tämligen begränsat för min del - jag är ju inte så mycket för det... )Men det har verkligen inte känts ett dugg ensamt. Har fått med mig så otroligt mycket och det faktum att jag fick återse en "jesus-feminist-vän" efter många år var en otroligt glad överraskning som bara inte kunde vara slumpen. Men det är ju det som är så fantastiskt. Att Gud kan leda i det till synes lilla. Likväl som i det stora.

Har mycket att reflektera över. Hoppas kunna återkomma till det.

Missa för all del inte alla websändningar som Dagen gjort. Då får man en bra sammanfattning och för alla oss som varit ledsna för att vi inte kunnat ta del av de intressanta seminarierna så har man chansen nu i efterhand.