tisdag, juli 01, 2008

Liten uppdatering...

...på sommaren blir det mindre bloggeri. Inte för att det alltid är så mycket annars nuförtiden heller. Men ändå.

* Jag spenderade tors-lörd i Norrköping på partiets riksting. Vet inte om jag någonsin besök staden innan? har något väldigt, väldigt svagt minne av att jag kan ha gjort det som liten...? Förutom fullspäckat schema fick jag testa ett par lokala gatukök, grand hotel samt dansgolvet på Palace.

* I lördags gjorde jag det där dumma som man egentligen bara inte får göra. Jag tog ut pengar i en bankomat. Men inte fick jag med mig några pengar därifrån... Jag försöker trösta mig med att det kanske var någon som kom efter som verkligen behövde de där pixen.

* Jag längtar efter semester.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har ingen vidare koll på Norköping heller, men skön (?) dialekt har de i alla fall! :)
Kul att du tyckte om min halvårskrönika, har uppdaterat med några punkter till nu som jag kom på.
Matt ja, vilken snygging! Han är ty 38, men det kvittar... What a man! ;)
Hoppas vi syns snart! KRAM!

3:10 em  
Anonymous Anonym said...

Om du sumpade pengarna i bankomaten, så är det fortfarane stöld att ta dem. De flesta bankkontor har en kamera vid bankomaterna, så om du går dit har du nog hyfsade möjligheter att få tillbaka pengarna.

11:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home