söndag, mars 16, 2008

Dagsrapport

Hade problem med tunnelbanan i morse. Forst hittade jag inte ratt linje, sen tyckte jag att nedgangen var for skum och nar jag val hade kopt biljett var det forseningar. Detta gjorde att jag kom fram till kyrkan i Harlem kvart over 11 och da kunde man ju glomma att fa komma in. Jag gicvk darfor runt istallet och agnade mig at att kolla in olika spannande kyrkskyltar, den ena markligare an den andra. Fotade iaf sa den intresseradde kan fa se en uppsjo vid tillfalle (troligt att ngn nappar pa det...) Besokte ocksa ett stalle dar de serverar brunch med ackompanjemang av en stor gospelkor, men bara ett snabbt besok dar. Vandrade sedan soderut vilket ar en diger stracka. Kollade in Central Park, diverse byggnader och lite affarer. Det regnar har idag sa nu sitter jag nedkyld har pa mitt hotell. Ska strax bege mig ut och kolla lite mer skivor och bocker (det ar ett paradis har vid Union Square). Kanner mig ganska fardig med mitt besok har aven om jag har en formiddag kvar innan jag aker ut till Newark for att flyga vidare till Portland.