söndag, mars 16, 2008

Gardagen och Juno

Igar besokte jag lite shoppinggator (all min shopping skedde pa HM vilket nastan kanns komiskt) men hann aven med att vara inne i FN-huset, kolla in diverse olika kyrkor, Rockefeller center, Empire state (nej jag akte inte upp), stationen etc. Man blir helt utmattad av att vandraomkring har vill jag lova. Pa kvallen tog jag mig dock i kragen och gick p[ Bio, en film jag har velat se lange:Juno. Forsokte bestalla en liten popcorn och lask for att lyxa till det lite men blev lurad att ta medium size. De ar ju roliga har, fick typ en liten lask och varldens storts apopcorn. Jaja, filmen var fantastisk. Jag ger den snudd pa en femma, iallafall en stark fyra, ville inte att den skulle ta vilket ar en ovanlig kanska for mig. Man skrattade hogt och grat och blev smakar i den 16-arige Blecher.

Nu har jag inlett morgonen med att kolla in amerikansk framgangsteologi i tv-format. Mar lite lagom daligt men ska nu bege mig till Harlem och ga pa gudstjanst. Efter att ha kollat in omradet har jag aven tankt att besoka Central Park. Det regnar dock ute men det gor inte overdrivet mycket eftersom jag tankt testa koillektivtrafiken for forsta gangen och bege mig ner i t-banan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fint att du har det så bra! Det är glädje. Jag laddar för fyradagars jobbvecka innan påsklov, skönt! Ta hand om dig kära vän! Kram!

Junis

9:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home