torsdag, september 27, 2007

Tom på inspiration

Känner mig allmänt tom på inspiration. Kanske beror det på att jag jobbar väldigt mycket, förutom just nu när jag har lunch och skriver detta...
Jag har dessutom varit brakförkyld men jag blev bara stressad över att jag inte hade tid med det och nu har jag blivit hur yr som helst...som ett brev på posten.

Några önskningar:

- Hitta en billig cykel
- Upptäcka en ny artist
- Boka in en konsert, har dessutom ett finfint presentkort jag fick av goda vänner.
- Göra något oväntat
- Göra något vettigt

Ska ägna kvällen åt att umgås med min underbara systerdotter. Tror det är precis vad jag behöver för att känna lugnet och förhoppningsvis också återfå inspirationen.

By the way. Jag orkar inte prata med fler arga hundägare som tycker att jag "saknar verklighetsförankring". Så snälla. Om du läser detta, är arg och har hund: ring inte. Jag vet att du inte diggar mig så det behöver inte sägas igen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tycker att det är ett bra förslag att införa ett allmänt koppeltvång på hundar.

Men hundägare vill bland kunna släppa sina hundar fritt och låta dem springa av sig och det är inte så lätt ordnat om man håller dem i koppel...

Den saken är enkel att lösa
genom att godkänna att hundar får rastas okopplade inom vissa avgränsade områden.
På övriga allmänna områden t.ex. trottoarer, cykelbanor och parker ska hundar vara kopplade.

5:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home