fredag, september 21, 2007

Internet = bra

Det kommer väl knappast som en överraskning att Internet är bra för mycket. Att söka information, rädda en från att behöva ringa massa telefonsamtal, hålla kontakten med nära och kära etc. Det kan också leda till att man får nya vänner. Idag har jag för första gången träffat en vän som jag "träffat" genom denna blogg. Det visade sig vara, iallafall i mitt tycke, otroligt trevligt.

Det komiska var att eftersom jag visste att hon läst min blogg och jag läst hennes ett bra tag nu så kunde vi liksom gå rakt på väsentligheterna och det kändes som att vi ändå känner varandra. (det fanns alltså ingen orsak att vara nervös egentligen, tidigare idag kändes det typ som att jag var på väg till en blindate) Tänk vad internet är bra :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Right back to you! =)

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home