söndag, september 23, 2007

Lite mycket motgångar

Min cykel blev stulen i fredags utanför jobbet. Asjobbigt. Har nu köpt ett SL-kort men vill få tag i en cykel. Det råkar inte vara någon bloggläsare som vill sälja en cykel billigt till mig?

Annarsb har helgen varit mycket bra. Pizza, idol, godis, läsk och trevligt sällskap inkl ordentlig "avpratning" i fredags. Tvätt, städ och matlagning i lördags dag. Sen träffade jag gosiga syskonbarnet och hennes föräldrar och sen träffade jag Lina (ag nog inte sett på 4 år!) och Oscar. Tillsammans upptäckte vi några hak på söder.

Dagen har ägnats åt kyrkbesök, fika och indiskt. Kändes mig faktiskt både social och modig. Nu mååååste jag ta tag i att skriva bostadsrättsföreningsprotokoll och jobba lite. Ikväll ska jag bara glo på TV och ladda inför veckan. Blir bra tror jag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars, stackars dig! Tänker på dig. En cykel blev stulen utanför mitt hus häromdagen också. Sanslöst irriterande. Mat och duschprodukter är också sånt som snos häromkring, fattar det helt enkelt inte! Många kramar!

8:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home