måndag, september 03, 2007

Diverse

*Jag har alltid hävdat att billigare, enkla mobiler är bättre än dyre. Känns skönt med lite stöd.

*MUF är banne mig inte kloka. Alls. Nu vill de släppa hembränning för eget bruk fri.

*Jag har sovit som aldrig förr i helgen. 10 timmar per natt. Extra tur ibland att det finns trevliga kyrkor med eftermiddagsgudstjänst.

*Har haft den perfekta blandningen av umgänge med barndomskompisar inkl UNO-spel, Fame factory med Frida (både jag och mina axlar uppskattar henne), egen tid samt träffat en hel del nytt folk. Jag känner nu efter denna helg att det har vänt. Lägenhetsproblem, stölder och känslostormar adjöss. Eller ja, kanske inte adjöss men nu är det iallafall på hanterbar nivå. Jag är ju kanske inte främst känd för att vara bruttan med det jämnaste humöret direkt.

* Jag har anmält mig till Tidskriften Pilgrims höstmöte . Nu har jag verkligen något att se fram emot. Jag var där förra året och det var sannerligen något att försöka återupprepa.