onsdag, augusti 22, 2007

25

Så då har man klarat av att fylla 25 år. Bestämde mig i god tid för att jag skulle lägga ner det där med ålderkris eftersom jag konstaterat att livet blir bättre och bättre (även om jag mer än gärna hade kunnat hoppa över den senaste veckan, eller iallafall vissa delar av den). Jag skulle aldrig för mitt liv vilja vara typ 13, 17 eller 20 igen. Jag firar min dag genom att ha fått ett par trevliga presenter. Har sedan innan fått diverser superbra grejer av föräldrarna, för de av mina vänner som dricker kaffe kan jag glädja att jag numera har en kaffebryggare. Av Johanna fick jag "The Book", gamla testamentet gjort som ett snyggt (och tjock) magasin. När jag kom till jobbet väntade dessutom en miniorkidé från carro d på mig och jag har även fått snygga öronhängen, lakrits och en kinesisk klocka från carro s. Så jag känner mig väldigt uppvaktad. Dessutom blir man ju superglad för alla som hör av sig... Känner själv att jag är för dålig på sånt, även om jag skärpt mig på sista tiden. (nu har jag dock blivit av med alla uppskrivna födelsedagar...) På kvällens födelsedagsmiddag ska jag nog till och med festa till det med en cola trots att det inte är helg :)