lördag, januari 06, 2007

Lite summering

Såhär en vecka efter nyår kan det väl vara på sin plats att summera lite från föregående år. Någon heltäckande beskrivning lär det knappast bli men eftersom denna blogg helt o hållet är min gör jag ju som jag vill...

Så... Årets:

TV-program: Cityakuten. Här har jag gått och trott att serien bara är kul om man är sjukvårdsintresserad. Kära nån vad fel man kan ha.

Dryck: Cola (inget nytt här inte)

Uppryckning: Mina morgonpromenader

Blodtryckshöjare: Christer Sturmark inkl humanisterna se tex. här, här, här, Morgan Johansson (iof humanist även han), Carin Stenström (även om det har varit lite mindre iår än ett genomsnittligt år)

Skivor: Justin Timberlake, Shawn Colvin, Leigh Nash, Dixie Chicks

Konsertupplevelse: Konserterna på Höstmötet på Bjärka

Förälskelse: Anders Borgs uttalande om att det är bättre att folk jobbar istället för att dricka sprit.

Lättnad: Godkänd Magisteruppsats, 17 sep

Oro: Politiktrött, Framtid, att valresultatet den 17:e inte åstadkom ngn större entusiasm

Käpphäst: Spriten

1 Comments:

Blogger Magnus said...

Hej igen,

Med risken att höja ditt blodtryck igen ger jag dig ett ärligt och geniuint tips som kirstdemokrat och forskare att släppa inteligent design, kom gärna med frågor om du har. (det är endast en återvändsgräns.)
http://westerstrand.blogspot.com/2006/12/intelligent-design-debattstil.html

Vänligen

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home