fredag, juni 09, 2006

Magister Julia

Så.... Nu äntligen är det klart. Examen är min. Jag fick ett totalt hjärnsläpp på seminariet när allt bara snurrade. Annars gick det nog bra. Men jag kommer inte ihåg så mycket. Den största slutsatsen blir dock: Om man inte har läst en uppsats och inte har en susning; ta inte till orda! Samma kille gjorde det både på mitt seminarie idag och på det jag var på igår. När han började snacka var den enda gången under seminariet jag blev aggresiv enligt mamma. Började såklart gråta efteråt men det var av lättnad vill jag lova. All denna ångest. Undrar vad jag ska ersätta den med? Jag har inlett mitt firande med att dricka cola, äta pizza och efter det har jag druckit en kopp kaffe för första gången på drygt ett och ett halvt år. Om en stund kommer lite annat löst folk hit. Har också fått en oväntad och oerhört fin present: en digitalkamera. Den kommer självklart ni bloggläsare att märka av.

Saker att uppröras över i övrigt: Den eventuella "Brebandsskatten" och De rasistiska mailen Ella har fått. Jag blir helt utmattad.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till din examen!

5:46 em  
Blogger Soledad Henriquez said...

Vill bara gratulera! Bra jobbat.

6:33 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS JULLAN!!! DU är bara bäst! stor kraaaam

10:13 em  
Blogger Lina said...

Tack för en grym fest, o grattis igen!

12:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis till den finaste magister jag träffat! Tack för en underbart trevlig fikafest.

12:52 fm  
Blogger Julia said...

tack, vad snälla ni är allihopa ;) Förstår att vissa av er är lättade eftersom jag kommer vara ett trevligare sällskap framöver...

1:05 fm  
Blogger Mia said...

Julia, stort grattis till din examen!

9:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis magistern

//Granen

2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home