måndag, juni 22, 2009

Torp

Det blev en väldigt bra midsommar. Ingen dans runt någon fånig stång, ingen sill (det klarade jag av dagen innan) och definitivt ingen nubbe.

Men däremot kalla nätter i tält, fika, lägerkänsla, möten, bibelstudier, fika igen, korta återträffar med folkhögskolekompisar, träffar med kompisars föräldrar, häng, sång och så lite bokinköp. Lyckades begränsa mig till 11 titlar (och då ansträngde jag mig verkligen). Så nu ska här läsas lite mer tänkte jag.

Känslan på Torp var väldigt avslappnad och egentligen ganska lik Nyhem (vilket iof inte är så förvånande.)

Första mötet jag var på gav en hel del antivibbar hos mig (kände mig nästan som förflyttad till hur det ofta kändes på stora möten för en sisådär 10 år sen) men resten var väldigt bra! Gillade speciellt Mikael Hallenius undervisning om förlåtelse.