torsdag, mars 05, 2009

De tycker som jag!!!

Ibland är det bara så gött när man tycker lika. (även om jag vet att det inte är så utvecklande, kan bli inåtvänt, likriktat bla bla bla). Tidningen IKON 1931 har en egen panel som på onsdagar tycker till om tre olika ämnen. Jag diggar tidningen IKON (även om jag tyckte förra numret var ett av de sämre med sitt singel-tema. (dissar inte temat men jag hade höga förväntningar och inser att man ju inte alltid kan få dem infriade..))

Nåväl, Onsdagspanelen brukar spreta litegrann vilket är bra. Ibland blir jag tom lite uppretad. Men har nog aldrig sett dem vara så överens som denna vecka... och tur då att de tycker så bra saker. (dvs lika som mig). Det är skönt med medhåll. Gäller generellt att ta tillvara på de tillfällen när det är så...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur kan man ha en panel som tycker likadant i alla frågor ..vitsen med en panel är väl att man tycker olika ...`?

4:01 em  
Blogger Julia said...

jamen det var ju just det jag tyckte var kul: att för ovanlighetens skull tyckte lika och att de tyckte som mig...

4:35 em  
Blogger Linda said...

hahah bra att det även finns andra som tycker rätt ;)

9:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home