fredag, januari 02, 2009

2009

Några av alla saker jag vill göra 2009

1. Åka skidor igen (sist det skedde måste varit typ år 2001 el tidigare) En långhelg i vemdalen i januari är bokad.

2. Läsa Dostojevski (har lite ångest för att detta ännu inte blivit gjort)

3. Delta i något spring-lopp och klara av det

4. Åka på Hajk och bo i vindskydd (har inte skett på säkert 10 år)

5. Åka till Israel (är fortfarande på jakt efter en bra resa att haka på... i vår, sommar eler höst)

6. Besöka minst 2 städer i Östeuropa

7. Våga sjunga riktig kareoke

8. Spela pingis

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lovely med massa planer inför 2009! Det måste jag börja klura lite på oxå...

9:48 em  
Blogger F said...

kul blogg du har, jullan! :D
kram filippa

1:10 em  
Blogger Linda said...

Du Jullan, det med vindskydd e jag verklingen på. Ngt jag med skulle vilja göra! Ser även fram emot skidgrejset. Måendet e lite bättre, vilket e skönt. kram o välkommen hem!

4:44 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är på vindskydd. Lätt asså!!!
/ Hanna

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home