torsdag, november 06, 2008

Förresten...

...så har jag typ ett nytt favvo-tv-program. Halv åtta hos mig. Konceptet är ju genialiskt men framförallt är speakern det. Har kommit fram till att man nog bara kan antingen störa sig o tycka att han är urfånig eller så gör man som jag och älskar honom.

Igår kväll funderade jag på att ta konceptet in till sin egen verklighet. 4 personer kommer överens om att bjuda varandra på middag, 4 datum bokas in och sen betygsätter man varandras middagar i hemlighet. Helst ska man ju inte känna varandra utan och innan. Plus att man inte bör vara för känslig (vilket jag iof misstänker att de flesta är).

Vad tror ni?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättebra idé! / B

4:44 em  
Blogger Linda said...

Ooo inte illa alls! :D

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jätteskoj ju!

11:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home