måndag, april 07, 2008

lite korta

* Mer singstar åt folket. I fredags körde vi ett antal timmar men jag längtar redan till nästa gång. Det enda jobbiga var att det tycks fullständigt omöjligt att slå Carro. men på något sätt måste det ju gå...eller?

* Jag sov till 12.30 i lördags. fatta! Värsta tonårsfasonerna ju. Dagen blev väldigt kort eftersom jag skulle tvätta, städa o sen iväg på inflyttningsfest relativt tidigt...Jag kanske behövde sova ut men det här det var faktiskt i mesta laget.

* Bra helg i övrigt med fikabesök i mitt hem, 153-gudtjänst, cykel o slapp i soffan.

* Ikväll inleds hockeyfinalerna. Jag kommer inte kunna se början för jag har styrelsemöte med min bostadsrättsförening. IDIOTISKT. Jag skriver protokoll och agerar paragrafryttare men jag ska göra mitt bästa för att att effektivisera tillställningen.

Heja Hv.