onsdag, mars 26, 2008

Regent

Har tillbringat dagen på Regent med gudstjänst, soppa och deltagande i en av Olofs lektioner. Vill typ väldigt väldigt gärna gå på skolan. Bokaffären gav mig också den där vanliga känslan av panik för att jag känne rmig så obildad. Har knappt läst någonting och kan så lite. Men nu ska jag vända den känslan till något positivt och ta tag i min bildning :)

Skolan verkade ha en mycket trevlig atmosfär och folk var otroligt trevliga, vilket de flesta i dessa två länder iof verkar vara. Finns inte en möjlighet att en dag skulle kunna gå utan att man pratar men någon något som ju verkligen skulle kunna ske i Sverige.

Nu ska jag snart försöka laga köttfärsås. Är chockad över hur dyrt det är att köpa egen mat och laga här. Men det blir förhoppningsvis gott iallafall...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yes... Mars Hill bör inte blandas samman med Mars Hill Bible Church. Den senare är att föredra om man uppskattar ex Rob Bell.

1:09 em  
Blogger Julia said...

I know. Vi är dock lite skeptiska till Bells senaste (?) bok men man borde nog läsa innan man uttalar sig :)

3:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home