onsdag, mars 19, 2008

Salem

Befinner mig just nu pa ett riktigt universitetsomrade Willamette i Salem dar Johanna pluggar. Det ar ocksa vad hon och Olof bokstavligt talat gor i detta nu varfor jag passar pa att anvanda dator och lasa. Flygresan igar gick bra och min transport/minibuss/gemensam taxi dok upp som den skulle. Det enda som var och ar jobbigt ar detta med tidsomstallningen. Att kroppen ska ha sa svart att fatta!
Det var otroligt trevligt att traffa Johanna och Olof saklart och en gladja nar de ropade mitt namn pa flygplatsen nar jag kom fram trott som jag vet inte vad.
Vi har idag kollat in universitetsomradet, Salems centrum och omgivningarna haromkring. Vi har aven fatt en liten guidning i mostavarande statshuset for Oregon av en av Johannas vanner som jobbar dar. Det ar vackert och gront och det ar var i luften!
Planerna for de narmsta dagarna ar an sa lange lite vaga men det blir i allafall Portland och sen Seattle mot slutet av veckan. Vi kanner lugnet vilket ar nyttigt och bra for mig!