fredag, mars 21, 2008

Nu lamnar jag Salem...

...efter nagra braiga dagar har! I Onsdags akte jag, Olof och en estnisk van till Johanna tag till Portland over dagen o vandrade runt. Stan var helt ok och det basta var helt klart en alldeels gigantisk bokaffar, Powells med bade gamla och nya bocker. Tillbringade nagra timmar dar (bara "kristdendomsavdelningen" var enorm) men kunde latt avsatt en vecka minst :)

Igar hyrde jag, Johanna o Olof bil och gav oss ut till en san dar uppyggd shopping-outlet. Fantastiska priser o jag shoppade loss som typ aldrig forr. Efter det och lite felkorningar (typ ratt vag men i fel riktning) besokte vi igar kvall en van till Johanna o Olof, Andreas som pluggar Teologi i narheten av Portland, nämligen i Multnomah.

Om ett par timmar tar vi bussen till Seattle for vidare aventyr!
sa, det var en kort rapport fran mig! Om man vill kan man kolla in Lillys blogg for bilder pa min nya gulliga systerson!