torsdag, november 29, 2007

Julkonserter

Brukar i möjligaste mån undvika julkonserter då jag ofta tycker det är extremt tjatigt och ofta sitter jag mest o är nervös över om folks sånginsats ska hålla (Jag är hemsk jag vet). Igår bjöd kollegan och nyfunna vännen Marie med mig (gratis!) på Levande sjungande granen i fillan. Tänkte att detta kunde vara ett bra tillfälle att bli botad från min julkonserts-fobi? Det var verkligen helt okej och väldigt trevlig stämning. Men blev jag botad? Nje, det vore en överdrift att hävda det...

1 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

hey! vi närmare oss varandra mer och mer! Om jag bara hade gjort som planerat så hade jag också varit där, och antagligen träffat Marie, och på så sätt fått hälsa på dig!
Nu är det inte långt bort, i tell you.
Och ta hand om marie.

8:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home