onsdag, oktober 31, 2007

Beroende

Jag är helt beroende...av att spela tetris på Facebook. När jag ska sova ser jag spelet framför mig och placerar in bitarna på lämpliga platser, det händer att jag tar längre lunch för att få spela och det är inte en dag per vecka jag sitter kvar på jobbet efter arbetstid och kör omgång på omgång på omgång på omgång.

Det är helt enkelt en stor tur att jag inte har någon dator hemma. Och en stor tur att jag inte spelar om pengar, röker eller dricker alkohol. Undrar om jag har en sån där beroendegen som en högre andel i frikyrkan tros ha?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ett tips är att övergå till att spela här:

http://gratis-spel.net/spel/tetris

Skönare grafik.

4:08 em  
Anonymous Anonym said...

"Undrar om jag har en sån där beroendegen som en högre andel i frikyrkan tros ha?"

Vad menar du?

4:20 em  
Blogger Julia said...

i diskussionen om alkohol brukar det anföras att på grund av frikyrkans historia och att många när de blev frälsta kom upp ur alkoholberoende så skulle det finnas fler människor i frikyrkan som löpte risk för att bära på alkoholist-gener.

4:24 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha, jag försår vad du menar, jag menar hade jag inte stenhårda principer och dig som vakthund skulle jag garanterat vara beroende av fler saker än Cola light... tror dock att min shoping hysteri kan börja liknas vid ett beroende... Hjälp!

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Haha...

sist jag kollade så låg jag fortfarande över dig på rakningen :)

7:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home