torsdag, juli 19, 2007

Dags för semester

Imorgon eftermiddag åker jag från civilisationen ut mot lantligare miljö. Ska ta 7-timmars bussen till Öland. I tre veckor ska jag vara ledig. Denna ledighet innebär att jag kommer vara helt utan internet, så vill ni nå mig (vilket det naturligtvis är trevligt om ni vill - bortsett från om ni vill något riktigt jobbigt) så är mobilen ett hett tips. Trots att Comviq har bristfällig täckning typ lite varstans så brukar det ju gå bra. Jag ska mestadels spendera dagarna på Öland med planerade avstickare till Gotland och trakten kring katrineholm då två bröllop ska besökas. Känns rätt bra att också ha lite utrymme för spontana utflykter. Men jag trivs ju som allra bäst i lugnet i stugan på Öland. Bryr mig inte ens om det blir fint väder...Jag hoppas komma åter med ny energi efter detta. Inte minst kan ju denna blogg behöva lite mer action. Tills dess ska jag göra mitt bästa för att hålla rastlöshet och internet-bereonde-ångest på avstånd.

Ska tillbringa kvällen med middag i bandhagen med mina fina vänner Marre, Hanna C och Edvard. Kan förskjuta eventuell resfeber (jag får resfeber m yrsel, illamående etc. för ALLT, jättelöjligt!)