lördag, mars 17, 2007

Överraskad

Skulle hem till Johanna på lite mat och film ikväll. Ni kan tro att jag blev förvånad när ett gäng fina gamla och nya vänner fanns på plats för att överraska mig. Så god mat, fika och framförallt trevligt umgänge med både skratt och prestige i form av "bibelspelet" som av någon konstig anledning låg långt inne i Daniels garderob. Jag vann inte. Men så fanns det ju andra mer bibelsprängda på plats :) Som en extra krydda till kvällen fick alla berätta när de träffade mig för första gången o vad de tänkte då. Det var hm..intressant.


Känner mig nu både glad och ledsen. Glad för att dessa fina är mina vänner. Glad för att de ansträngt sig så. Tack! Varför jag känner mig ledsen är nog inte så svårt att räkna ut.

Lite bilder kan ju vara på sin plats.

Fina småländska singel-flickor. Lina, Matilda och Lina

Fick supersnygg lokalpatriotisk tröja.

Daniel

Matilda, Linnea och Lina

fantastiska Johanna som var värdinna


Bröderna Landgren; Markus och Olof.