tisdag, mars 13, 2007

Plus och Minus

- igår var det strålande sol. Idag är regnet tillbaka i Göteborg. Som vanligt.

- Jag ska hinna skriva två hemtentor, packa ihop lägenhet, städa ur lägenhet, jaga lägenhet, avsluta de politiska uppdragen med möten, stämma etc, hinna träffa så många som möjligt och inte bli helt utpumpad på kuppen. Allt detta på en och en halv vecka.


+ Greys Anatomy börjar imorgon med dubbelavsnitt

+ Om några timmar är jag förhoppningsvis ett snyggare jag. Ska klippa mig. Nu när jag ska flytta till storstaden kanske jag slipper känna mig som värsta lantisen under besöket.

+ HV är på g tror jag. Kvitterade ju iaf igår.

+ återupptäckten av alla bra skrivor som finns i hyllan. Denna vecka tex. Ryan Adams "Heartbreaker".

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ryan är underbar väl värd att återupptäcka :) //M

6:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home