onsdag, mars 14, 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jessica och självklart antar jag utmaningen!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska gå till bloggen för att få mer information.

Såhär kommer mina punkter:

1. Jag skolkade en gång på gymnasiet för att följa med min syster och kolla på kläder på Lager 157. Jag fick så dåligt samvete att jag skrev brev till min klassföreståndare som sa "Jag tycker du gjorde rätt" Säger kanske relativt mycket om hur ordentlig jag tycktes vara.

2. Jag testade att röka första gången som nioåring. På lekplatsen bakom Pingstkyrkan i Huskvarna.

3. Innan jag ska lägga mig för natten har jag en procedur som går ut på att känna om dörren är låst, kolla plattorna och inte minst i garderoberna, bakom gardinen och under sängen...

4. Jag diggar INTE blaskan "Världen idag". Inget (Nja, en liten överdrift kanske) gör mig dock så glad som när jag kommer över ett nummer.

5. Jag får närmast ångest över att missa ett nummer av tidningen Dagen. När jag läser känner jag att jag måste läsa varenda artikel dessutom.

6. Jag pratar med mina föräldrar varje dag. Alltså jag tycker inte att det känns det minsta egendomligt. Men en hel del andra brukar tycka det :)

Så, nu vill jag att följande antar denna utmaning:

Junan

Bruno

Steven

Daniel

HC

Hannah

Kom igen!