fredag, mars 16, 2007

Sista gången

Nu när det bara är cirkus en vecka kvar av min tid i Göteborg (för den här gången åtminstone) har jag kommit in i "sista-gången-tankesättet". Nu är det kanske sista gången jag går just den här motionsrundan, sista gången jag handlar på hemköp, sista gången på 11:ans spårvagn eller sista gången jag cyklar ut-med-havet-vägen hem från stan. Men så är det ju så att när jag väl flyttat kommer jag antagligen inte ens tänka på och än mindre sakna vägarna, vagnarna och varhusen. Utan människorna.

1 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Förstår att du tycker det är sorgligt att lämna Göteborg. Men vi är många som kommer göra vårt bästa för att du skall trivas även i Stockholm, som är en super trevlig stad! Särskilt på våren och sommaren!

4:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home