tisdag, mars 13, 2007

Positiva överraskningar

Denna dag har trots stress över allt jag ska göra inneburit flera positiva överraskningar:

- När jag sprang på stan och letade efter en grym födelsedagspresent till Matilda (kan inte skriva här vad hon ska få då hon tenderar att läsa denna blogg) fann jag plötsligt en skiva jag inte visste att jag behövde. Kasey Chambers hade tydligen släppt skiva i USA och Australien och Skivhugget hade den goda smaken att importera ett ex. Som jag nu har i mina ägor.

- Nästkommande hyresgäst vill antagligen ta över min lägenhet tidigare än kontraktet säger. Underbart välkomna pengar.

- Mitt hår gjorde mig mer än nöjd.

- Fick en ananas som tack för att jag gästade Lokalavdelning Centrum och pratade/diskuterade lokalpolitik med en tapper och trevlig skara människor.