tisdag, maj 09, 2006

produktiv dag.

Jobbat under dagen och burit massor av kartonger, kommer väl ha värsta bicepsen (ehhh) efter sommaren... Sedan träffade jag klasskompisen Anna som är i ungefär samma fas som mig i uppsatsskrivandet. Så skönt att bara få prata med någon som verkligen förstår även om jag nog är lite trögare o lite hispigare! Vi får ses för terapi snart igen!

Sedan var det dags för CKS, centrum för kristna studier:s återuppståndelse. Föreläsning med Credoakademins och Svenska Evangeliska Alliansens Stefan Gustafsson ordnades. Så grymt bra! Jag grejade med fikat mest men kände verkligen mig hemma. (och då snackar jag inte bara om fika-fixandet). Kändes som att alla som var på träffen typ var trevliga ;) Det enda smolket är att vissa "saker" verkligen inte blir lättare för att man blir äldre. Andra saker blir ju faktsikt det, trots allt. fast sådant där kanske går i cirklar?

Efter svettig cykeltur har jag nu också skickat in den hittills åstadkomna texten och får nu vänta på domen till fredag eftermiddag, men det finns såklart saker jag kan fortsätta jobba med fram tills dess. Tro inte annat.

Så nu har väl intressklubben antecknat klart vad jag gjort idag. Nu blir det Gilmore Girls på videon. God natt!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yeah! CKS rockar fett...Ser verkligen fram emot kommande aktiviteter i höst!

11:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home