söndag, december 04, 2005

Om ändrade uppfattningar

Det är grymt skönt att ändra uppfattning ibland, om än det kan vara aningens eller väldigt jobbigt att erkänna åsiktsbytet. För några år sedan hyste jag något som närmast kan liknas vid lätt avsky för Paolo Roberto. Speciellt i valet -02 då han gick ut hårt som sosse och deltog i ett antal tv-debatter. Sen dess har jag hört honom kommentera boxning, vilket fick en inbiten boxningsmotståndare som jag att smälta och börja skratta istället. Höjdarunderhållning! I somras hörde jag honom i p3 i en lång intervju där han ägnade typ all tid åt att dissa Gustaf Fridolin för att han är så pk. Paolo själv får nog sägas vara typ allt annat än just pk. Igår natt hörde jag honom dissa alla former av bantningskurer. Så jag kan säga att han nu stigit i graderna rejält från min front... Värva någon?