lördag, december 03, 2005

Glöggkampanj och Liseberg


Idag var jag tillbringade jag förmiddagen med att berätta för folk på stan att vi kristdemokrater var snälla och bjöd på glögg och pepparkakor. De flesta var väldigt trevliga tillbaka. Blev dock lite trött efter ett par skämt i stil med "nej, tack jag kör" eller "ja, är det kristdemokraterna som delar ut kan väl inte glöggen vara så stark" etc. etc. Jätteskoj, verkligen.

Det var iallafall ett mycket trevligt kampanjande med det kristdemokrat-material jag diggar bäst. "Solidaritet"

Kvällen har tillbringats med jul på Liseberg så nu har jag kommit in i den rätta (och kalla) stämningen. Har ju varit ute typ 8 timmar idag. De har bland annat levande grisar, får och kaniner som var väldigt söta. Jag tycker nämligen om (vissa) djur numera.

Nu ska jag nog ta lite nattplugg. Sussa sött!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej du! Hittat din blogg... Håller med om att glöggmaterialet är riktigt bra - rätt fokus! Ska ut och använda det snart... Hoppas förövrigt det är gott med dig!
Kramen

9:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home