fredag, december 02, 2005

Om 4:an och Svt

Brukar slötitta på nyhetsporgrammen till frukosten och gång på gång slår det en vilken otrolig klasskillnad det är mellan SVT och TV4. På SVT är programledarna pålästa och ställer intressanta frågor, på 4:an sitter de och fnittrar eller dylikt och värst är det ju på fredagar när de verkar betydligt mer intresserade av att få smaka på lite viner och dra lite hel-töntiga alkohol-skämt. gaaah. jag blir så trött! Varför jag ändå tittar ibland? Jag gillar väl att plåga mig själv antar jag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med! Desssutom har jag inside info om att det är värsta skönhetstävlingen bland nyhetsankarna på TV 4. (Allra värst är visst Anna L.)Vinet får dem antagligen att glömma stressen inför de skönhetsideal och den icke-intellektuella konkurrans som råder på TV 4....

10:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home