lördag, december 03, 2005

Grattis Agnes

Vet fortfarande inte vem jag helt ville se som vinnare men eftersom jag blev glad när jag läste på text-tv att Agnes hade vunnit antar jag att hon var min favorit. En annan teori är att jag satt bredvid Marre som hejade på Sebastian och att det är tråkigt att hejja på samma person.

well, hoppas verkligen att det blir en omgång idol 2006.

Det bästa under programmet var Sebastians gamle matte-lärare som bad sin elev dissa finlandsbåtar och julkonserter. Sååå rätt!

Visserligen har jag hunnit med en julmusikal ikväll, men den enda låt jag hört innan var "dagen är kommen" så det var riktigt trevligt då jag är rejält trött på alla klassiker som alla ska sjunga vid alldeles för många tillfällen och i alldeles för många arrangemang...

Nu är det dags att sova och ladda för morgondagens glöggkampanj med Sveriges bästa kristdemokrat-gäng!