fredag, augusti 22, 2008

Jorå...det är så att jag fyller 26.

Idag har man gått och blivit 26.
Vaknade innan klockan ringde. Sådär som man gjorde på sin födelsedag när man var liten. men då lade man sig och sov räv tills familjen kom med frukost på sängen. Någon sådan blev det inte i morse (och tur var väl det för det hade ju betytt att någon hade brutit sig in i min lägenhet och då hade jag nog blivit riktigt rädd). Åt scones och drack kaffe i gamla stan och har sedan fått idel uppvaktningar i form av hälsningar, blommor och smycken från vänner, familj och kyrkan i Göteborg som jag fortfarande är medlem i. Verkligen fint! Har så många fina i mitt liv! Bästa sången var Lillys "ja-må-hon-leva" i morse. Nästan lika bra som "var bor du lilla råtta?" som finns utlagd på hennes blogg.

Ska fortsätta med att fika, kanske köpa ngn ny skiva och sen spendera kvällen i Tanto med Ungdomskyrkan Konnekt och pannkaksgrillning till ungdomarna där. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira på.

Resten av helgen består av att jag ska bjuda ett syskon med familj i taget på lunch lördag och söndag, på en inflyttningsfest och lite annat smått och gott.

Surt då att jag vaknade och kände mig sjuk i morse. Måste varit den där hårda löprundan igår som framkallade det. Eller kanske inte...
---

För den som eventuellt undrar så har jag faktiskt inte så mycket ålderskris. Bara ett pyttelitet stråk av det.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis eller Gott Nytt År! :)

5:06 em  
Blogger Hanna said...

Grattis på alla möjliga sätt. Ses vi nästa helg???

12:33 fm  
Blogger Julia said...

TACK! Japp, det gör vi, fantastiskt trevligt!

8:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home