tisdag, juli 17, 2007

Lite blandat

* Orkar inte lägga ut bilder här. Ni som är intresserade (typ vill se er själva på bild) uppmanas att kolla in mina bilder på Facebook.

* Om någon försökt kontakta mig på MSN och tyckt att jag verkat otrevlig så vill jag upplysa om att det är hos mina föräldrar jag loggats in. De har i panik försökt logga ur. Det har dock gått sådär.

* Tipsar gärna om en tänkvärd krönika från den alltid läsvärde Tomas Österberg. "Nåden gör inte det kristna livet till ett nöjesfält"

* Har nog, tror jag, återigen bytt åsikt i frågan om huruvida rena sprutor ska delas ut. Just nu är jag för. Ska s hur länge jag behåller åsikten. Några dagar kanske? ;) Jag brukar ju vara ganska bestämd och inte den som ändrar mig i första taget. Men denna fråga...

* Shoppade min vana trogen i boktältet på Nyhem: Köpte CD: David Crowder Band "A collision" som jag tror kan vara riktigt bra samt en bok "Välgrundad fruktan" av David Qviström, reporter på Kyrkans tidning som skrivit om svensk flyktingpolitik.