onsdag, juni 27, 2007

Lite blandat

Imorgon inleder Kristdemokraterna sitt riksting i Sundsvall. Ska såklart bli otroligt trevligt att träffa en hel bunt med fina människor. Hoppas på intressanta debatter också, tex. om bensinskatt och kyrkopolitik. Bland annat.Abortfrågan är i medias fokus och jag hoppas att även denna viktiga debatt kommer att bli bra och konstruktiv. Jag går upp i ottan och flyger (trodde inte att det fanns några bra tågt när jag bokade tåget. Har lite (eller mycket) dåligt samvete). Får se om det blir något bloggeri därifrån.

Har nästan lite resfeber och känner mig allmänt stirrig. Tur att min fina vän Karin kommer hem till Kransen ikväll. Vi lär få många ord sagda på relativt kort tid i vanlig ordning.

Några bloggtips vill jag också ge.

Selah som är en ny upptäckt med mycket teologi, mycket pingströrelse, mycket intressant. Speciellt vill jag puffa för pingstkvinnor.

Bakom Kulisserna direkt från rikstinget i Sundsvall.