måndag, juni 25, 2007

Min midsommar i bilder

Då flera av de jag umgåtts med under helgen ställt frågan när jag fotat "Kommer detta hamna på bloggen" så känner jag mig manad att publicera ett antal bilder. Vill ju inte göra er som blivit fotade besvikna ju ;)

Inledde med att åka bil till föräldrarna i Huskvarna tillsammans med syster Lina, svåger Rille (som är världens mest underhållande person) och Lilly.
Johanna kom åkandes från Göteborg för att vara med mig i Huskvarna-trakten hela helgen.

Vi for på fest ute på det härliga landet utanför Hestra. Det var Matilda som bjöd in mig och cirkus 25 andra till fest.Mycket trevligt!! Fångade dock inte så många av deltagarna på bild.

Oscar och Eken

Prestigefylld Hetz-omgång. Jag brukar vara grym..men den där gången vann Matilda över mig vilket föranleder hennes nöjda min på följande bild.

Lisa, Rebecca och Vickan
På lördagen bar det ut på snabb-visit till Nyhem. Jag shoppade alldeles för många böcker och hoppade även in och försökte hjälpa duktiga HC med att sälja Dagen.
Lördagskvällen spenderades som sig bör i Jönköping med Kebab och sen kaffe på Piren. Här syns jag och så Eken.
På söndagen umgicks jag med min fina vän Bruno som jag känt i snart 20 år.

Hennes blivande Henke som jag för övrigt "godkände" på ett tidigt stadium. En mycket trevlig måltid blev det också.