tisdag, juni 26, 2007

Nya inköp

Shoppade i vanlig ordning loss en del på Nya Musik på Nyhem i helgen.

Kendall Paynes "Grown"
City on a hill "Sing Alleluia"

Tidebönsboken i Hans Johanssons version.

Välkommen till Harmony, en riktigt rolig bok som jag läste för ett par år sen och har letat efter sen dess. Var nu "tvungen" att köpa ett antal exemplar.

Möten med Dag Hammarsköld vägmärken

+ ett par pocket böcker.

Allt till en summa av ca. 450 kronor. Sånt gläder ett smålandskt hjärta.

Mitt bokprojekt den närmsta tiden är dock som ett skämt på många vis. har nämligen bestämt mig för att läsa "Vilt hjärta", en bok som vissa på allvar rekommenderar läsning av. Den säger sig vilja "hjälpa män att återerövra sitt maskulina hjärta". Jag läser den i den engelska versionen och har trots att jag bara läst 20 sidor redan pendlat mellan totalt asgarv och panik. Vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta åt boken. Jag lär återkomma till ämnet.