torsdag, mars 22, 2007

Puh

Jag kan knappt förstå det. Men jag är just i denna stund klar med två tentor som jag kämpat med den senaste tiden. Förhoppningsvis kan jag nu inkassera 5 p religionspsykologi och 5 p systematisk teologi på C-nivå. Tänk om detta är mina sista tentor. Fast det tror jag faktsikt inte. Inte alls. Har redan så smått börjat kolla upp förkovringsalternativ i nya staden. Fast helst vill jag lära mig spela Banjo.

Nu inleds nästa fas. Nu ska hela lägenheten packas ner i lådor och städas ur. På lördag lämnar jag Göteborg.Sorg. Innan dess måste jag dock lämna tillbaka min dator då jag haft den till låns i egenskap av politiker. Jag ska alltså leva utan både dator och Internet i hemmet ett tag. Kanske i flera måndader Bloggen kommer självklart bli kraftigt lidande. För att inte tala om mig som person.