tisdag, februari 27, 2007

SVT har gjort det igen

Under hösten gav SVT mig regelbundna skratt som satt i länge med sin serie Mäklarna. Typ närmast helt mästerlig även om jag ofta tyckte att det var så pinsamma situationer att jag fick stänga av, stänga av ljudet eller gå ut i min hall.

Nu har man lyckats igen med nya serien "Leende guldbruna ögon" om Lennart som drömmer om att sjunga i ett dansband av mer klassiskt snitt än typ Barbados. Problemet är att Lennart ratas av fördomsfulla dansband för att hans hud är brun. Därför återstår inget annat än att starta eget. Första delen gick igår. Kolla in!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja den var ju lite... gullig är väl det bästa ordet och lite små mysig. Gillar verkligen Lennart måste jag säga :-P

10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home