måndag, oktober 16, 2006

Lite spridda tankar

Nu känner jag att mycket är som vanligt igen. Jag sitter och pluggar sent sent på kvällarna eftersom det är omöjligt att få något gjort på Dagtid. Helt uppenbart är att jag på sätt och vis har lite för lite att göra eftersom inget flåsar mig i nacken. Men samtidigt är det ju skönt också. Hm, känner mig lite ambivalent. Vill jag egentligen ha en stressig eller lugn tillvaro? Man är ju liksom aldrig nöjd ju...

Idag blir jag lite hemma-nostalgisk när jag läser att självast Hägglund varit och presenterat budget i Huskvarna, på den nya snygga Vårdcentralen. Coolt ju.

För övrigt kan jag upplysa den som inte har lika god koll på TV-tablån som jag att Serien "Ensamma Hemma" med syskonen Salinger går på Trean varje vardag kl 11.30-12.30. Perfekt att kolla in på sena kvällar eller sega eftermiddagar. Man kommer ju ihåg det som ett bra program men sådana minnen brukar ju sällan stämma. Men i detta fall tycker jag faktiskt att det gör det. Inte illa.